Обласна служба автодоріг та облавтодор скоротять штати

  • Редакція Точки Доступу
  • watch_later 20 лютого 2015, 13:03

  • visibility 116 переглядів

Служба автомобільних доріг та ДП «Кіровоградський облавтодор» скоротять штати та загальні виробничі витрати.

Про це Точці доступу повідомили у прес-службі САД в області.

У повідомленні САД в області сказано:

Стан доріг на Кіровоградщині, як і загалом по Україні, вкрай тяжкий. Ще важча ситуація з фінансуванням галузі. Враховуючи державну політику щодо розподілення коштів, на дороги - по залишковому принципу, а також колосально швидкий ріст цін на паливно-мастильні матеріали, енергоносії, бітум, перспектива вимальовується далека від райдужної.

Як вже повідомлялося раніше, частину доріг, що перебувають у власності обласних Служб автодоріг, в рамках реформування, передадуть на утримання місцевим органам самоврядування. Поки що конкретні терміни передачі, як і обсяг доріг, що передадуться, в Укравтодорі не називають. Це пов’язано з тим, що процедура внесення відповідних змін у законодавство досить довготривала, хоча всі необхідні пропозиції вже перебувають на розгляді у Мінінфраструктури. Втім, кожна область посилено готується до цих змін.

Кіровоградщина реформу дорожньої галузі вже розпочала. Зміни почалися ще наприкінці минулого року. Тоді відбулися перші розформування філій ДП «Кіровоградський облавтодор». На сьогодні Устинівський, Онуфріївський, Ульяновський, Вільшанський та Новомиргородський райавтодори приєдналися до Долинського, Світловодського, Гайворонського, Добровеличківського та Олександрівського відповідно.

18 лютого у Службі автомобільних доріг відбулася нарада з обговорення проблемних питань дорожньої галузі, на якій були присутні не лише керівники Служби та Облавтодору, а й начальники провідних дорожніх філій області.

- Починати треба з себе. Ми переглянемо штат Служби, проаналізуємо і проведемо оптимізацію чисельності так, щоб це було як можна безболісніше для організації, - зазначив начальник Служби автодоріг Сергій Поліщук. – Те ж саме зробить і Облавтодор. Та лише кадровими скороченнями питання не вирішиться. Ми повинні в найкоротші терміни розробити і освоїти механізм, що дозволить збільшити обсяги робіт і якнайшвидше освоювати виділені нам кошти. Крім того, треба тісніше співпрацювати з місцевими бюджетами, адже зберегти дорожню мережу в наших спільних інтересах.

- Ми повинні бути не лише беззбитковими підприємствами, а й навіть отримувати прибуток, - додав директор ДП «Кіровоградський облавтодор» Андрій Руднік. – Перш за все, необхідно оптимізувати колективи і до кінця лютого затвердити новий штатний розпис. Прикро, та ми змушені робити ці різкі кроки і йти на скорочення кадрів, бо того вимагають реалії сьогодення.

В ході наради визначилися, що керівники філій повинні детально проаналізувати діяльність своїх підприємств, виробничі витрати і збитковість, а також прийняти рішення та вжити заходи по їх максимальному скороченню”.