На зміну «Синьому киту»: як смертельна гра Момо залякує дітей

  • Редакція Точки Доступу
  • watch_later 10 серпня 2018, 19:00

  • visibility 1152 перегляда

Нова суїцидальна гра для підлітків Момо вже дісталася до України. Психологи кажуть, що подібні ігри мають вплив на нестійку психіку підлітків. А стояти за всім цим можуть ті, хто проводить експерименти з впливу інформаційних технологій.

Як стало відомо з різних джерел, гра-вірус розрахована на дітей і підлітків і працює в популярному мессенджері WhatsАрp.

Відкривши посилання, підліток починає отримувати різні інструкції від Момо. На фото ця істота виглядає як витвір японського скульптора Мідорі Хаясі – страшна дівчина з виряченими очима, величезним ротом і курячими лапами. Вона розсилає страшні картинки із завданнями. Якщо ти не виконуєш інструкції, то тобі погрожують смертю, або кажуть, що твоя сім’я буде вбита, проклята тощо.

Як з’ясував "Обозреватель", у соціальних мережах поширюють відразу кілька мобільних номерів, з яких можуть приходити інструкції від Момо у What’s App, і всі вони з різними кодами: +5266817***, +5731352***, +9945539***, + 1580313*** та інші.

Майже на всіх номерах стоять аватарки з фото Момо, щоправда, востаннє їхні господарі заходили в месенджер ще в липні.

Раніше ЗМІ повідомляли про нову смертельну гру для підлітків під назвою Момо. Вона працює в основному в месенджері WhatsАрp. 

Мета гри Момо – довести гравця до суїциду. При цьому відзначається схожість гри з "Синім китом" – на психіку дітей впливають приблизно однаковими прийомами.

Поки відомо про один випадок смерті дитини в Аргентині. 12-річна дівчинка наклала на себе руки на задньому дворі будинку, після того, як кілька днів гралася з куратором.


Заробіток на МОМО

У кіберполіції не коментують ситуацію з Момо в Україні. А ось у соціальних мережах буквально останніми днями також почали з'являтися сторінки моторошного персонажа гри. Щоправда, жодна з них поки нікому не відповіла, пише «Обозреватель».

У забороненій в Україні соцмережі "ВКонтакте" теж з'явилася Момо. На сторінку однієї з них за кілька годин примудрилися підписатися десятки тисяч користувачів. Однак у понеділок, 6 серпня, буквально через півдня, ця сторінка вже була заблокована адміністрацією сайту.

Ймовірно, під ім'ям Момо деякі користувачі соцмереж і YouTube тепер накручують собі підписників і перегляди, щоб надалі заробляти в інтернеті.

Наприклад, у YouTube ведуча каналу Анна П. вже один за одним викладає ролики, як вона спілкується з Момо. В одному з них персонаж гри стукає до неї у двері рано вранці і залишає записки з вимогою написати їй у What's App о 21.00. Оскільки ведуча спізнюється на 10 хвилин, то Момо їй погрожує і відправляє шукати чергову записку в районі гаражів. Там у темряві за нею женеться якась істота в чорному балахоні й білій масці. А вже за кілька годин ведуча повідомляє, що їй прислали страшне відео. До речі, ролики Анни П. набирають до 1-1,5 млн переглядів.

Читайте також: Смертельна «Червона сова»: як зрозуміти, що ваша дитина в небезпеці (ФОТО)