Історія успіху подружжя Козачинських: «Якщо хочеш досягнути чогось, маєш зробити крок уперед» (ФОТО)

  • Катерина Резніченко
  • watch_later 27 липня 2016, 20:00

  • visibility 597 переглядів
  • thumb_up 1 лайк

Дуже круто, коли доля дарує тобі і кохану людину, і друга, і бізнес-партнера в одній особі. Людину, на яку можна покластись на шляху до реалізації своєї мети. Нашим героям – Юрію та Олені Козачінським, засновникам рекламної групи «Center Media», проекту квест «АКС» та квест-кімнати «Синдром Дракона» – пощастило стати один для одного саме такими людьми.

На зустрічі «Dva Coffee Public Talk» подружжя поділилось своєю історією успіху та секретом міцних стосунків.

Нагадаємо, в минулому гостями проекту стали такі успішні люди, як Анна ЗарічнаОлександр Дануца та Єгор Похиленко.


Кор.: Розкажіть, будь-ласка, про свою сім’ю. В чому секрет таких міцних стосунків?

Олена: У нас міцна багатодітна сім’я. Ми живемо в затишному будинку та виховуємо трьох діток – Нестора, Сару і  Даночку: найстаршому – 12, найменшій – 4 рочки.

Ми познайомились більше 18 років назад, обидва були пластунами (скаути – ред.), багато років товаришували та мали за плечима не один спільний табір.

Юрій: Моя сім’я – для мене найголовніше. Якщо у мене не буде Олени, не буде нічого. Але разом з тим, це –  велика робота. Ми ж абсолютно замкнута система – разом вдома, разом на роботі, в дозвіллі. Тому дуже важливо бути максимально відкритими один для одного і завжди говорити про свої переживання, з’ясовувати стосунки та шукати компроміси. Це я стверджую і як чоловік, і як психолог. Потрібно говорити.

Кор.: Як ви прийшли до того, щоб розпочати власну справу?

Олена: До того, як почати працювати на себе, у кожного з нас був великий досвід роботи в різних структурах. Я починала з прямих продажів в компанії Avon. Це дало мені гарний досвід – я навчилася планувати, продавати, тобто, досягати мети. Потім працювала помічником керівника у великій компанії. Юра – і вчителем математики в школі, і в охороні, і служив за контрактом в спецназі. В якийсь момент ми зрозуміли, що хочемо бути самі собі керівниками.

Юрій: Як кажуть, «якщо Вам «дали під зад» – не переживайте, це може стати для Вас напрямком руху». Це був листопад чи грудень, Олена в декретній відпустці, роботи немає. Усі засоби нашого існування тоді – 1300 грн. соціальної допомоги на дитину.

У той період почала працювати фірма «Center Media», яка займалася розміщенням реклами на радіо, куди я влаштувався менеджером. Ставки у мене ніякої не було – платили 10% від проданої реклами. Це і був мій перший крок до власного бізнесу. А для дружини я також знайшов справу – оцінку нерухомості. Ми нічого про це не знали, але бачили перспективу, тому вирішили розвиватись в обох напрямках.

Через кілька місяців стало зрозуміло, що рекламний бізнес не приносить бажаного прибутку і мій шеф вирішив закрити цей напрямок. Натомість запропонував мені самому зайнятись цим бізнесом в Кіровограді. Впораюсь – молодець, ні – ну так і буде. Ми вирішили ризикнути. Потрібно було лише відкрити ФОП та перезаключити договір з Києвом уже на себе.

Кор.: А як взагалі влаштований цей бізнес?

Олена: Ми працюємо за принципом роялті в межах Кіровоградської області на радіостанціях «Наше радіо», «Радіо П’ятниця», «Retro Fm», «Радіо NRJ». Ми одразу взяли собі за принцип – працювати на якість, тому всі рекламні ролики записуємо на дуже крутих студіях в Києві, Вінниці та Житомирі. Використовуємо всеукраїнську базу голосів. Це якісно вирізняє наші ролики серед усієї маси рекламного ефіру нашого міста. Потім іде процес юридичного погодження інформації.

Також в цей бізнес ми вкладаємо і соціальну складову. Регулярно розміщуємо рекламу МНС та ЗСУ щодо служби за контрактом. Особисто наполягаємо на звучанні нових назв вулиць. Таким чином привчаємо людей до змін. На днях вийде перший ролик, в якому звучатиме назва «Кропивницький».

Кор.: А як ви прийшли до створення автоквестів? Це комерційний проект?

Юрій: Автоквести ми розпочали як соціальний проект з метою збору коштів для армії. Йшов кінець 2014 року, і хвиля доброчинності пішла на спад. Ми вирішити спробувати такий механізм – щоб і людям було цікаво, і добру справу зробити. Нашим квест-гуру став Андрій Тєряєв, який писав з нами перші квести та навчив усім тонкощам. Ми за це йому надзвичайно вдячні.

Зараз ми проводимо квести вже і на комерційній основі. Вартість участі складає від  250 грн. з одніє команди.

Олена: До речі, якщо автоквести виникли з ідеї допомоги, то квест-кімната стала вже результатом захоплення. Нас зацікавив цей напрямок і ми почали відвідувати квест-кімнати в Києві, Вінниці, Харкові. Тоді і зародилась ідея того, що це може стати прибутковим бізнесом.

Кор.: Як ви наважились на створення квест-кімнати? Адже ви не були першими, а цей проект потребував значних капіталовкладень…

Олена: Якраз у період, коли почали думати про квест-кімнату, відвідали «Вільну школу підприємництва» в Києві. Там ми почули наступне – чим більша пропозиція, ти більшим буде попит. Це так звана «прокачка ринку». Наприклад, чим більше продається кави в місті, тим більше люди будуть її пити. Так само і з квестами. Люди, які вже відвідали одну квест-кімнату, захочуть спробувати й інші – тому чим їх більше, тим краще!

Юрій: Звісно, було страшно – не вистачало впевненості. Адже інвестиції немаленькі, до того ж, частина коштів залучена ззовні. Але вирішили ризикнути. Таким чином ми вже отримали колосальний досвід створення кімнати з нуля. І тепер плануємо розширюватись на Київ. Скажу по секрету, що це буде квест-кімната у звичному розумінні, а, скоріш, emotion room – місце, де людина зможе пережити купу як позитивних, так і не дуже емоцій.

Кор.: В чому унікальність вашої кімнати «Синдром Дракона»?

Олена: Найголовніше в будь-якій кімнаті – це тема. «Синдром дракона» особливий тим, що він заснований на реальних подіях нашого міста, які сталися в 1993 році. Пов’язані вони з електриком Олександром Ільїним, який виявився таємним колекціонером надзвичайно коштовних речей. Ми навіть були здивовані, наскільки ця ідея одразу «зробила» нам аудиторію. До нас приходили працівники бібліотек, люди, які були зайняті на зйомках одноіменного серіалу, журналісти… Ця тема дуже цікава.

Юрій: Унікальність її полягає ще й у тому, що наша кімната передбачає два абсолютно різні сценарії. Такого зазвичай не практикують. Також у нас єдиних двоповерхова кімната, де потрібно залазити на горище через балкон. Тому підбори краще не вдягати. Це я трішки привідкрив таємницю, що зацікавити людей.

Вартість першої серії – 350 грн., другої – 450. Кількість учасників – від 2 до 4 осіб, тривалість – одна година. Приходьте, гарні емоції ми вам гарантуємо.

Кор.: А як швидко ви плануєте окупити вкладення?

Олена: Ми не покладали великих надій на швидку окупність з огляду на інертність нашого ринка. І нам насправді пощастило, що ми були не першими. Бо ринок вже був більш-менш «прокачаний». Але, все одно, ми бачимо проблему в тому, що містяни все ще не розуміють, що таке квест-кімната як така. Тому зараз наша діяльність спрямована не стільки на рекламу нашої кімнати, як на пояснення, що ж це за вид дозвілля взагалі.

Кор.: Розкажіть, які рекламні інструменти ви використовуєте для просування свого бізнесу – рекламної групи «Center Media» та квест-кімнати?

Олена: Ми співпрацюємо з іншими медіа, рекламними агенціями, онлайн-виданнями (ми рекламуємо їх, вони рекламують нас), розміщуємо публікації в журналі «Ланруж», на спонсорських засадах беремо участь у різноманітних заходах, конкурсах, де можемо зустріти людей, зацікавлених у нашому продукті. Ну і, звісно, це безпосередній контакт з клієнтами. В рекламі використовуємо «холодні дзвінки» та «холодні заходи», і це теж дає значний притік клієнтів.

Юрій: Для квест-кімнати найкраще спрацювала реклама на радіо з 20.00 до 22.00 та співпраця з пресою. Наприклад, ми цілеспрямовано знайомили журналістів з нашими послугами. Якраз тоді був День журналіста, тому в якості подарунка ми сформували ряд команд із працівників різних видань, погодили з ними час. Їм було цікаво, а ми отримали гарне промо. Адже вони ділилися світлинами на сторінках у соціальних мережах, публікували  враження на своїх інформаційних ресурсах.

Кор.: Чи плануєте ви надавати такі свої послуги, як «Quest Agency» корпоративним клієнтам?

Юрій: У нас вже є досвід роботи в корпоративному сегменті, але щоб цілеспрямовано йти і пропонувати цей продукт клієнту – до цього руки ще не дійшли. З вересня плануємо активно розвивати цю послугу. Індивідуальна розробка квестів – це якісний, але недешевий продукт. Його вартість стартує від 100 у.е.

Кор.: Дайте, будь-ласка пораду, тим, хто бажає розпочати свою справу, але боїться. 

Юрій: Ніхто не навчить вас конкретній методиці. Читання книг, відвідування тренінгів – це все дуже корисно. Ти надихаєшся і розумієш, що тобі треба йти й робити, часто ризикуючи. У нас були часи, коли навіть не було грошей на мінімальні закупи в магазині. Треба налаштовуватись на те, що будуть і спади, і підйоми. Але якщо ти хочеш досягнути успіху, то маєш просто зробити крок вперед.

Олена: Я б іще додала, що дуже важлива активна життєва позиція. Коли ти займаєшся і спортом, і бізнесом, і хобі маєш, і для сім’ї час знаходиш, то навколо тебе створюється такий собі «ореол активної енергії» – і це також дає результат та корисні знання, а також приваблює успішних людей і переростає в якісний досвід.