Журнал Penthouse припинить виходити в друкованій версії після 50 років свого існування і залишиться доступним тільки в електронному форматі

У компанії пояснили, що рішення відмовитися від друкованої версії було прийнято, щоб "зберегти Penthouse конкурентоспроможним у майбутньому". Точна дата повного переходу на онлайн-версію поки не відома. Але вже найближчим часом власник журналу FriendFinder Network має намір закрити офіс журналу в Нью-Йорку, перевівши всі операції в штаб-квартиру в Лос-Анджелесі.

Penthouse був заснований в 1965 році у Великобританії. З 1969 року журнал став також продаватися в США. На сьогоднішній день це одне з найвідоміших видань для чоловіків у світі. У кращі роки його щомісячний тираж досягав п'яти мільйонів примірників, проте останнім часом скоротився всього до 100-110 тисяч. У 2013 році FriendFinder Networks оголошувала про банкрутство.

Падіння продажів ЗМІ пояснюють розвитком інтернету. Дорослі журнали довго билися заради того, щоб адаптуватися до цифрової ери, але в підсумку вони все ж стали одними з перших медіа, аудиторія яких вислизнула з появою безлічі дорослого контенту в Мережі.

Крім Penthouse, проблеми виникли і в інших аналогічних розважальних видань. Так, у листопаді минулого року про закриття повідомили британські журнали для чоловіків FHM і Zoo. Тираж головного конкурента Penthouse - журналу Playboy - нині скоротився приблизно до 800 000 з 5,6 мільйона в 1975 році. У жовтні минулого року Playboy оголосив про відмову від публікації фотографій оголених жінок.

Торік від цього відмовився і американський Maxim. Тираж ще одного відомого чоловічого журналу - Hustler - сьогодні становить лише близько 100 000 копій.



Останні новини