У Кропивницькому на вул. Генерала Родимцева, 1 відбулося відкриття м’ясного магазину "М’ясомаркет". Це не просто крамниця, де можна купити м’ясо та супутні товари, це — місце зі своєю філософією.

У день відкриття на відвідувачів магазину чекали акції та вигідні пропозиції. Перші покупці "М’ясомаркету" змогли не тільки оцінити якість продукції, а й отримали додаткові бонуси за програмою лояльності, смачні подарунки від бренду "Бащинський" та екосумки. Маленькі відвідувачі магазину теж не залишилися без уваги: на них чекали альбоми "Веселі Курчата»" від "Нашої Ряби". Подія відбулася з дотриманням усіх карантинних норм.

На відкриття магазину завітав голова правління агрохолдингу МХП Юрій Косюк та його бізнес-партнер Анатолій Потапов (ТОВ "Універсал-Плюс").

Я радий, що ми маємо змогу внести частинку позитивних змін у життя міста. Сьогодні ми разом з нашим партнером хочемо запропонувати жителям Кропивницького не просто продукцію, а вже готове рішення. Ми втілюємо в життя нову філософію послуг, де наше головне завдання — зробити вас щасливими. Будь ласка, діліться враженнями, висловлюйте побажання, давайте зворотній зв’язок. Ми здійснили велику роботу над помилками, на які наші клієнти вказували в інших магазинах, і тепер презентуємо себе в абсолютно новому форматі, — звернувся до гостей відкриття Юрій Косюк.

Анатолій Потапов в свою чергу зазначив, що цей магазин був створений задля того, щоб мешканці міста могли придбати свіжий та високоякісний товар у комфортних умовах, адже клієнтоорієнтованість — головний принцип роботи "М’ясомаркету".

Варто зазначити, що у "М’ясомаркеті" немає продавців, адже замість них покупців обслуговують професійні м’ясні сомельє — люди, які знають про м’ясо все, а також радять, за яким рецептом краще приготувати той чи інший продукт.

Покупцям пропонують різноманітну м’ясну продукцію: свіже м’ясо, напівфабрикати, готові продукти, ковбаси та м'ясо в маринадах. Також клієнти зможуть придбати різноманітні соуси, приправи та навіть молочні продукти.

У "М’ясомаркеті" представлена продукція, яку виробляє сучасний агрохолдинг МХП (ПрАТ "Миронівський хлібопродукт"). Саме ця компанія об’єднує в собі понад 40 підприємств та низку відомих продуктових брендів: "Наша Ряба", "Бащинський", "Легко", "Секрети Шефа" та інші.

За словами Анатолія Потапова, до кінця року у Кіровоградській області планують відкрити ще три "М’ясомаркети", аби ще більше охочих змогли обрати якісну та завжди свіжу м’ясну продукцію.

Реклама


Останні новини