У Кропивницькому стартував соціальний проєкт "Нові МИ" для ветеранів та ветеранок, членів родин загиблих, зниклих безвісти та полонених захисників і захисниць України; рідних військовослужбовців та ветеранів, передає Точка доступу.
Він спрямований на соціальну інтеграцію учасників та учасниць до життя в місцевих громадах, враховуючи економічний потенціал регіону. А також на перехід від отримувачів послуг до надавачів якісних послуг.
29-річна Анастасія з Кропивницького – одна з учасниць проєкту "Нові "МИ". Вона – дружина полеглого воїна.
Сестра мені надіслала посилання на інформацію щодо цього проєкту, порадила піти на навчання – раптом це знадобиться в майбутньому. Я зареєструвалася. Мені цікаво, що таке SMM, як започаткувати і вести бізнес. Маю надію отримати цікаві знання та і просто – для власного розвитку.
Перші тренінги 20 і 21 квітня в Гончаренко центрі вестиме консультантка з питань комунікації проєктів міжнародної-технічної допомоги та громадських організацій Вікторія Талашкевич.
Ми будемо розбиратися, що таке соціальне підприємництво, де воно знаходиться на перетині влади, бізнесу і громади. Говоритимемо про різні моделі соціального підприємництва, коли вигоду набувають ще й, наприклад, люди з числа вразливих категорій; або ж представники та представниці вразливих категорій є засновниками підприємства тощо. Будемо говорити, що таке суспільні блага і соціальні проблеми і про те, як соціальне підприємництво може підсилити суспільні блага, котрі надає держава, або допомогти вирішити соціальні задачі.
Також під час цих тренінгів учасники розбиратимуть, як ті бізнеси, які вони уявляють, можуть лягати в канву підсилення певних суспільних благ, а чи вирішення соціальних задач. Вікторія Талашкевич додала, що в кількох громадах області вже є успішні приклади соціального підприємництва.
Можна сказати, що Кіровоградщина на цьому шляху серед перших в Україні.
Вважаю, що українці мають бути представлені в соцмережах, наші клієнти мають нас бачити і звертатися до брендів за послугами і продуктами. Я навчатиму учасників створенню акаунтів у соцмережах з нуля, як проявляти свій бізнес у соцмережах, як створювати контент, які стратегії й інструменти актуальні, щоби бізнес не виживав, а розвивався, — розповіла експертка з SMM, копірайтингу та маркетингу Інна Каташова.
Вона додала, що за її участю заплановано 15 уроків. Учасники, зокрема, дізнаються, як почати проявлятися; як уникати помилок; як сформувати в онлайні власний бренд і просувати його; як досліджувати ринок і цільову аудиторію, які нині контент-тренди, як створюється продуктова лінійка, як відбувається аудит профілю, як створювати тексти, сторіси, рілзи; серед тем і лайфхаки з мобільної зйомки, актуальні додатки тощо.
Співорганізаторка проєкту, керівниця Кіровоградського регіонального відділення Благодійної організації "Українська фундація "Мрія" Марина Юденко розповіла, що проєкт орієнтовно триватиме п’ять місяців і скрадатиметься з трьох модулів:
Після проходження навчання учасники зможуть самостійно:
Проєкт "Нові МИ" реалізує Кіровоградське представництво Української фундації "Мрія" в партнерстві з Благодійним фондом "Полк Святослава Хороброго", за підтримки Європейського Союзу та Міжнародного фонду "Відродження", в рамках спільної ініціативи "Європейське Відродження України".
Планується, що окрема група навчатиметься у Новоукраїнській громаді, оскільки тамтешні мешканці виявили зацікавленість в соціальному проєкті.
Читайте такoж: Виставку картин і колажів, присвячених весні, відкрили у Кропивницькому (ФОТО)
Фoтo: Точка доступу
Головне сьогодні