Бізнесмен Гарік Корогодський відкрив у Києві свій власний магазин, який за аналогією до знаменитої торговельної мережі дістав назву Gara. Потрапити в магазин у районі Воздвиженки можна лише строго за записом, сайт відразу попереджає: «Ні, ми не можемо вам допомогти». Засновники проекту називають його «магазином непотрібних речей».
Біля нового магазину немає жодних вивісок. Але на те, що він відчинений, вказує світло, яке вибивається з-під забитих дошками вікон. Вхід закривають величезні сталеві двері, немов у бункері.
Так просто відвідати новий магазин Гаріка Корогодського не вийде: необхідно попередньо записуватися на сайті, після чого вам прийде повідомлення з підтвердженням часу відвідування та кодовим словом. Без цього в Gara не пустять. За годину прийти можуть лише декілька людей. «Відвідувач має у спокійній обстановці вивчити асортимент: подивитися, приміряти, випити чаю чи кави. Якщо в приміщенні одночасно буде 50 осіб, ми не зможемо кожному приділити належної уваги, розповісти про цікаві речі», – пояснила Рита Годлевська, яка керує концепт-стором.
А показувати є що. На збір асортименту пішло понад рік, і географія постачальників розкидана по всьому світу – від Італії до Австралії. «Ми з Анею (дружина Гаріка Корогодського. – Forbes) об'їздили півсвіту, збираючи постачальників у найнезвичайніших місцях, – додає Рита. – Ці окуляри ми привезли з Австралії. Знайшли хлопця, який робить кожну оправу вручну, на що йде по два місяці. Це унікальна робота».
Окулярів у Gara справді багато: ціла стіна із сотнею різних моделей, зокрема й тими, які носить сам бізнесмен. Тут же можна пройти обстеження в окуліста, який допоможе дібрати правильне скло і відразу вставити його в оправу, яка припала вам до душі.
Самими окулярами асортимент не обмежується. На стендах багато масок, незвичайних прикрас (є навіть вагою під 3 кг), є сумки українських дизайнерів, яких більше ніде в Україні не знайти. «Нам удалося провести непрості переговори, щоб умовити дизайнерів почати продавати речі в Україні. Ми єдині, хто їх продає, – не приховуючи гордості, запевняє директор магазину Годлевська. – Gara весь побудований навколо ексклюзиву, і це було нашим найпершим завданням. Навіщо продавати те, що є в інших?»
Останні новини