Чи не кожен власник бізнесу мріє заявити про себе на весь світ. Але мало кому вдається стати відомим за лічені місяці. Зазвичай на це йдуть роки, а результат великою мірою залежить від докладених зусиль. Одним з ефективних методів просування вважається друк блокнотів на замовлення від компанії VIP-Print, адже паперова продукція з логотипом компанії здатна багато розповісти про бренд та привернути увагу потенційних клієнтів. 

Як правильно поширювати брендовані блокноти?

На результат рекламної кампанії впливає на лише дизайн записних книжок та якість їхнього виготовлення. Важливо звернути увагу й на те, як саме вироби потрапляють до аудиторії. Серед найбільш розповсюджених варіантів:

  • на виставках, конференціях та семінарах, пов’язаних зі сферою діяльності компанії — так подарунки гарантовано потраплять до людей, що зацікавлені у ваших товарах чи послугах; 
  • на корпоративних заходах всередині організації — блокноти можна дарувати співробітникам перед запуском нового проєкту або з нагоди його успішного завершення, на тренінгах чи зборах; 
  • у якості подарунка до замовлення — деякі бренди додають сувенірну продукцію за умови купівлі на певну суму, щоби підсилити лояльність покупців;
  • під час акцій — якщо ви проводите конкурси чи розіграші, невеликий додатковий презент може підвищити активність аудиторії. 

Крім того, блокноти можна дарувати новим партнерам, використовувати під час спільних заходів з іншими компаніями, щоби виділитися з-поміж конкурентів, або надавати колегам для робочих задач без приводу. Будь-який з цих методів позитивно вплине на імідж бренду. 

Як вибрати блокнот для друку: основні рекомендації 

У першу чергу зверніть увагу на розмір виробу. Наприклад, в асортименті компанії VIP-Print є кишенькові записні книжки формату В6, а також повнорозмірні А4 для урочистих заходів. 

Велику роль відіграє й тип обкладинки. Якщо вам потрібно підкреслити статусність та престиж, зверніть увагу на вироби зі шкіри або екошкіри. Для компаній, що роблять акцент на екологічності продукції, підійдуть дерев’яні блокноти, а стандартом вважаються паперові або картонні записники. 

Дизайн має відповідати фірмовому стилю бренду. Зображення можна розмістити на універсальному чорному або білому фоні, а також вибрати кольоровий блокнот у бажаній палітрі відтінків.

Реклама

 


Головне сьогодні