15 лютого 2020 року, незадовго до початку локдауну, CHARWISH відкрив свій перший магазин у Кропивницькому. Яким був цей рік для бренду та чим, окрім одягу, може пишатися наш місцевий виробник?

Наші перші покупці дивувалися, що одяг високої якості шиють у Кропивницькому, а не в Європі. Бо є упередження, що хороший одяг роблять лише там. Проте насправді це не так! Хороші речі створюють ті, хто викладається на максимум для задоволення своїх клієнтів — каже Тетяна Лугинець, засновниця кропивницького бренду одягу CHARWISH.

Майже 4 роки CHARWISH шиє зручний одяг з трикотажних, лляних та шерстяних тканин, які команда підбирає та тестує власноруч. Родзинкою бренду є авторська вишивка, в якій об’єднано етнічні та сучасні візерунки.

Раніше придбати наш одяг можна було лише онлайн, але ми хочемо бути ближче до наших клієнтів — тому вирішили відкрити магазин. І відкрили його на Соборній, навпроти Критого ринку. А через місяць почався весняний локдаун. Було непросто, але завдяки підтримці наших клієнтів ми стали ще сильнішими. Адже у нас грандіозні плани! — зазначає Тетяна Лугинець.

CHARWISH не тільки створює одяг. У 2020 році команда бренду та KropHub провели благодійний ярмарок ШУМFest та мотиваційний бізнес-форум FORUM4WOMAN. Окрім того, бренд є партнером І міського реаліті-шоу "Хочу тут жити".

Мета CHARWISH — показати молоді, що не потрібно шукати щастя в інших містах чи закордоном. Що можна займатися улюбленою справою тут, і при цьому розвивати рідне місто.

Ми прагнемо зробити Кропивницький популярнішим усіма можливими способами. Проводимо цікаві заходи та виражаємо наші цінності в одязі. Наприклад, светр Kropyvnytskyi з театром корифеїв — наша гордість, яку так вподобали кропивничани. Тому зараз ми працюємо над розширенням нашої краєзнавчої колекції, — запевняє засновниця бренду.

Більше того, сама Тетяна вирішила надавати перевагу товарам місцевого виробництва і закликає інших підтримувати локальний бізнес.

Нам є що показати і є чим пишатися! — запевняє засновниця бренду CHARWISH.

Дізнатися більше про бренд можна на сторінці Тетяни Лугинець та в інстаграмі бренду.

Нагадаємо, що восени команда CHARWISH дала інтерв’ю Точці доступу. Прочитати його можна тут.

Реклама


Головне сьогодні