У сучасних мегаполісах шукають авто, яке поєднує маневреність легкового хетчбека, простір кросовера та свіжий дизайн. Саме таким автомобілем постає Puma у поколінні 2024/25, який пропонує українським водіям упевнений баланс стилю, економічності та технологічності.
Екстер’єр Puma створено за канонами спортивного дизайну:
Аеродинамічний профіль Форд Пума не лише приваблює погляди, а й дозволяє зменшити витрату пального в змішаному циклі до 5,5–5,6 л/100 км залежно від модифікації.
Усередині кросовер нагадує продуманий гаджет на колесах. Водій отримує зручне мультифункціональне кермо, повністю цифрову панель 12,3" і мультимедіа SYNC 3 з 8-дюймовим екраном, що підтримує Apple CarPlay, Android Auto та голосове керування.
Завдяки колісній базі 2588 мм трьом пасажирам ззаду вистачає місця для колін, а багажник на 456 л (розширюється до 1216 л при складанні заднього ряду сидінь) доповнено системою MegaBox на 80 л під фальшпідлогою — у ній можна вертикально перевозити речі заввишки до 115 см чи зберігати брудний інвентар, не побоюючись пошкодити оббивку.
Усі версії, доступні на українському ринку через офіційного дилера Віннер Автомотів, оснащені 1,0-літровим бензиновим двигуном EcoBoost із 48-вольтовою м’якогібридною системою. Вона рекуперує енергію під час гальмування, підтягує крутний момент на старті та згладжує переключення передач. У підсумку Puma дарує драйв легкого турбомотора, але витрачає пального як економічний хетчбек.
Крім того, Puma такі системи безпеки:
За доплату доступне автопаркування Active Park Assist 2 та світлодіодні матричні фари з авто-корекцією кута. Особливо корисні вони на вузьких історичних вулицях з обмеженим освітленням.
Якщо потрібен кросовер, що виглядає доречно у місті, дає можливість економити на пальному, варто звернути увагу на Puma у шоу-румі офіційного дилера.
Останні новини