Як у Кропивницькому передати показники лічильників онлайн: інструкція

  • Олександра Ільченко
  • watch_later 1 серпня 2022, 11:55

На початку кожного місяця жителі Кропивницького мають передавати показники лічильників у відповідні служби. Точка доступу зібрала для вас усі можливі варіанти передачі показників електроенергії, газу та води.

Електроенергія


Показники лічильника електроенергії необхідно передавати в період 2 останніх і 3 перших календарних днів поточного місяця.

Зробити це можна одним із запропонованих варіантів:

  • через сайт;
  • через особистий кабінет споживача (зареєструйтесь або пройдіть авторизацію в особистому кабінеті);
  • через Telegram;
  • за допомогою електронного листа (надішліть на електронну пошту call-center@kiroe.com.ua номер особистого рахунку та показники лічильника);
  • у мобільному додатку "КОЕК Мобайл", який можна завантажити через GooglePlay чи AppStore;
  • телефоном: (цілoдoбoвий нoмер кoл-центру: 0-800-501-148, 050-488-80-63, 067-521-15-70);
  • через Viber.


Газопостачання


Передавати показники необхідно щомісяця з 1 по 5 число. 

Зробити це можна:

  • за допомогою електронного листа.


Водопостачання


Передати показники можна одним із запропонованих варіантів:

  • в особистому кабінеті;
  • у мобільному додатку (завантажити можна в GooglePlay та AppStore);
  • за допомогою сервісу Smart Region (завантажити можна в Google Play та AppStore)
  • телефоном (номери телефонів колл-центру: (0522) 368-368; мобільні — 050 488-86-91, 050 488-86-92, 050 424-65-00, 050 377-47-88, 050 321-54-78, 067 414-41-74, 067 821-18-09;
  • надіславши СМС на будь-який мобільний номер колл-центру: в тексті потрібно вказати номер особового рахунку, місто, прізвище споживача та актуальні показники лічильника;
  • за допомогою Viber боту.

Читайте також: У Кропивницькому шиють репліки одягу, який носили на Кіровоградщині 100 років тому (ФОТО)