На початку кожного місяця жителі Кропивницького мають передавати показники лічильників у відповідні служби. Точка доступу зібрала для вас усі можливі варіанти передачі показників електроенергії, газу та води.
Електроенергія
Показники лічильника електроенергії необхідно передавати в період 2 останніх і 3 перших календарних днів поточного місяця.
Зробити це можна одним із запропонованих варіантів:
- через сайт;
- через особистий кабінет споживача (зареєструйтесь або пройдіть авторизацію в особистому кабінеті);
- через Telegram;
- за допомогою електронного листа (надішліть на електронну пошту call-center@kiroe.com.ua номер особистого рахунку та показники лічильника);
- у мобільному додатку "КОЕК Мобайл", який можна завантажити через GooglePlay чи AppStore;
- телефоном: (цілoдoбoвий нoмер кoл-центру: 0-800-501-148, 050-488-80-63, 067-521-15-70);
- через Viber.
Газопостачання
Передавати показники необхідно щомісяця з 1 по 5 число.
Зробити це можна:
- через форму на сайті;
- в особистому кабінеті;
- в мобільному додатку (завантажити в GooglePlay або AppStore);
- телефоном: (0522) 30-15-30, (0522) 30-51-41, 050 343-44-55; 067 515-11-99.
- за допомогою смс-повідомлення;
- за допомогою електронного листа.
Водопостачання
Передати показники можна одним із запропонованих варіантів:
- в особистому кабінеті;
- у мобільному додатку (завантажити можна в GooglePlay та AppStore);
- за допомогою сервісу Smart Region (завантажити можна в Google Play та AppStore)
- телефоном (номери телефонів колл-центру: (0522) 368-368; мобільні — 050 488-86-91, 050 488-86-92, 050 424-65-00, 050 377-47-88, 050 321-54-78, 067 414-41-74, 067 821-18-09;
- надіславши СМС на будь-який мобільний номер колл-центру: в тексті потрібно вказати номер особового рахунку, місто, прізвище споживача та актуальні показники лічильника;
- за допомогою Viber боту.
Читайте також: У Кропивницькому шиють репліки одягу, який носили на Кіровоградщині 100 років тому (ФОТО)