На початку кожного місяця жителі Кропивницького мають передавати показники лічильників у відповідні служби. Точка доступу зібрала для вас усі можливі варіанти передачі показників електроенергії, газу та води.

Електроенергія


Показники лічильника електроенергії необхідно передавати в період 2 останніх і 3 перших календарних днів поточного місяця.

Зробити це можна одним із запропонованих варіантів:

Газопостачання


Передавати показники необхідно щомісяця з 1 по 5 число. 

Зробити це можна:

  • в особистому кабінеті my.grmu.com.ua
  • у контакт-центрі за номерами 066-300-2-888, 093-300-2-888, 093-300-2-888
  • за допомогою сервісу gas.ua

З 1 вересня прийом показань за допомогою SMS на номер 2515 більше не здійснюється.

Водопостачання


Передати показники можна одним із запропонованих варіантів:

  • в особистому кабінеті;
  • у мобільному додатку (завантажити можна в GooglePlay та AppStore);
  • за допомогою сервісу Smart Region (завантажити можна в Google Play та AppStore)
  • телефоном (номери телефонів колл-центру: (0522) 368-368; мобільні — 050 488-86-91, 050 488-86-92, 050 424-65-00,  067 414-41-74;
  • надіславши СМС на будь-який мобільний номер колл-центру: в тексті потрібно вказати номер особового рахунку, місто, прізвище споживача та актуальні показники лічильника;
  • за допомогою Viber боту.

Читайте також: У Кропивницькому шиють репліки одягу, який носили на Кіровоградщині 100 років тому (ФОТО)


Читайте також