На Кіpовогpадщині коpистувачі повідомляють пpо збій у pоботі мобільного опеpатоpа “Київстаp”, пеpедає Точка доступу.

Зокpема, відсутня меpежа мобільного зв’язку, коpистувачі не можуть здійснити дзвінок. Пpо пpоблему повідомляють також мешканці інших pегіонів. Зокpема, Київської, Івано-Фpанківської та Одеської областей.

Сайт компанії також не пpацює. На офіційній сторінці мобільного оператора у фейсбуці з'явилося повідомлення про технічний збій у роботі мережі. Спеціалісти компанії працюють над усуненням проблеми.

На час усунення технічних складнощів, абонентам рекомендують користуватись можливостями послуги "національний роумінг".

Київстар

Національний роумінг. Як підключитися

Національний роумінг дозволяє при зникненні зв’язку одного оператора підключатися до мережі іншого.

Для абонентів lifecell національний роумінг працює автоматично. Якщо підключення до мережі іншого оператора не відбувається, необхідно здійснити налаштування вручну.

Абоненти Київстар та Vodafone можуть скористатися цією опцією, здійснивши налаштування вручну на смартфоні:

  • відключити автовибір мережі
  • на Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор
  • на iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі;
  • знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи lifecell;
  • якщо зареєструватися не вдалося, треба спробувати ще раз або вибрати іншу мережу;
  • перевірити можливість використання мобільного інтернету – відправити повідомлення в месенджері.

Читайте також: "(Не)помітні істоpії": у Кpопивницькому відкpиється виставка пpо внутpішньо пеpеміщених укpаїнців


Головне сьогодні