У 2018 році до обласного контактного центру звернулися 22 295 громадян.
Про це під час сьогоднішньої апаратної наради повідомив директор обласного контактного центру Андрій Лаврусь, передає кореспондент Точки доступу.
Найбільше люди телефонували з проханням надати консультативну допомогу - близько 40 % від усіх звернень.
Люди звертаються з питань комунального господарства (5618 звернень) - благоустрій, тепло- та електропостачання, ремонт доріг. У зимовний період люди скаржаться на ненадання якісних послуг з теплопостачання. Соціальний захист - 2694 звернення: людей цікавить питання надання субсидій та виплати соціальної допомоги.
Транспорт і зв'язок (1579 звернень у 2018 році) - неякісне надання послуг зв'язку, відмова у пільгових перевезеннях.
За словами Андрія Лавруся, ефективність розгляду звернень громадян становить 65%.
Читайте також: Кропивницький: в "Екостайлі" розповіли про стан вивозу сміття в місті
Читайте також: У Кропивницькому проінспектують стан доріг після відлиги
Читайте також: У Кропивницькому на тепломережах сталося дві аварії
Читaйте нaс у Telegram тa Facebook. Підписуйтесь нa нaші стoрінки тa будьте в курсі oстaнніх нoвин.
Головне сьогодні