Споживачі електроенергії найчастіше контактують із двома компаніями – постачальником та оператором системи розподілу (обленерго). Кожна з них має свої функції. Щоб швидко вирішити питання електропостачання, варто з’ясувати, до якої компанії у якому випадку звернутися. У цьому Точці доступу допомогли розібратися фахівці обласної енергопостачальної компанії.

Кіровоградська обласна енергопостачальна компанія (КОЕК)

Компанія постачає (продає) електричну енергію населенню та бізнесу, зазделегідь купуючи електроенергію на ринках в обсягах, достатніх для електропостачання всіх своїх клієнтів. 

Функції компанії:

  • закуповує необхідні обсяги електроенергії;
  • проводить нарахування за спожиту електроенергію згідно обсягів даних від оператора системи розподілу;
  • приймає оплату за спожиту електроенергію;
  • укладає договори про постачання електроенергії.

Контакти:

  • Кол-центр: (0522) 305300
  • (067) 3505544
  • (050) 1190121

ПрАТ "Кіровоградобленерго"

Компанія обслуговує локальні лінії електропередачі, відповідає за її функціональність та передачу електроенергії кінцевому споживачу.

Функції:

  • обслуговує електромережі;
  • встановлює та замінює електролічильники
  • приймає показники лічильника, визначає та передає постачальнику обсягу спожитої електроенергії
  • підключає та вимикає споживачів електронергії
  • приєднує до електромережі.

Контакти:

  • 0-800-501-148
  • (050) 488-80-63
  • (067) 521-15-70

КОЕК, обленерго

Читайте також: Селище Нове та Кропивницький планують з‘єднати водогоном


Головне сьогодні