У суботу, 15 серпня, громадський простір Krop:hab спільно з місцевими брендами організують у Кропивницькому ярмарок, приурочений до першого вересня. Продаватимуть брендовий одяг та шкільне приладдя. На відвідувачів чекають різносанітні конкурси, майстер-класи, лотереї та смаколики. Частину виручених грошей використають на допомогу військовослужбовцям.

Про це розповіла координаторка громадського простору Катерина Колтунова під час сьогоднішньої прес-конференції, повідомляє кореспондент Точки доступу.

Організатори розкрили деталі, як проходитиме благодійний ярмарок.

  • 13:00  - відкриття ШУМFest.

У рамках відкриття відбудуться дефіле нової колекції одягу від бренду "Charvish", майстер-класи з підбору одягу для паперових ляльок, діти зможуть розмалювати для бійців каски, які передадуть від Третього окремого полку спеціального призначення імені князя Святослава Хороброго. Для бажаючих продемонструвати свої таланти працюватиме відкритий мікрофон.

  • 13:30 – 14:30 – творчі майстер-класи з плетіння браслетів, малювання, фейсарт.
  • 16:00 – читання казок для дітей. Для присутніх твори читатимуть письменниця Олена Горобець та волонтерка, бабуся трьох онуків Тетяна Бородіна.
  • 17:00 – екологічний квест для дітей від партнерів заходу.
  • 18: 00 – закриття ярмарку.

Усі учасники отримають солодкі подарунки. Наприкінці заходу представники магазину "Charvish" проведуть лотерею: усім охочим роздадуть кросворд із завдяннями на шкільну тематику. Три переможці отримають знижки на нову колекцію одягу 30%, 20% та 10% відповідно. Учасники лотареї можуть обміняти розгаданий кросворд на маски, екоторбинки або пенали.

Протягом всього ярмарку діятиме творча майстерня. Також можна буде розмалювати футболки з майстринею Наталією Балаклієнко. 

Ще на ярмарку будуть представлені смачні їстівні букети до 1 вересня, екотовари, креативні захисні маски та багато іншого.

Для учасників бойових дій діятиме знижка в розмірі 25% на придбання одягу. 

В залежності від суми виручених коштів, виробники одягу "Charvish" передадуть певний відсоток волонтерам Krop:hab для допомоги бійцям на сході.

Загалом же бренд-менеджерка "Charvish" Ольга Плосконос зазначила, що їхня компанія давно вже мала ідею організовувати подібні заходи, тому вже після карантину, як тільки виникла така можливість вони звернулися до Krop:hab і тепер втілюють задум у життя. Подібні ярмарки хочуть зробити регулярними і закликають інших міцевих виробників долучатися до них. Сам же "ШУМFest" планують зробити щорічним і ймовірно більш масштабнішим, оскільки цьогоріч проводять все в рамках карантинних умов, тому скромніше.

Читайте також: Як учням Кропивницького доїхати до школи: у міськраді прокоментували ситуацію

Анастасія Ковальова, спеціально для Точки доступу



Головне сьогодні