Першого лютого 2016 року стався нещасний випадок на залізниці, під час якого травмовано старшого виконавця робіт механічного цеху Знам’янського цеху механізації колійних робіт Груйчича Андрія Вікторовича. Подробиці стали відомі тільки зараз.  

Отримавши завдання щодо організації маневрової роботи по транспортуванню колійної машини ВПР02 № 34 на базу КМС-63 з ангару відстою та ремонту колійних машин бази ЗЦМКР, виконроб Андрій Груйчич звернувся до своїх співробітників за допомогою. Він попросив їх відчинити металеві ворота ангару. У зв’язку з обледенінням нижньої частини воріт, вони відчистили їх від льоду (за допомогою ломів). У цей час працівник, який знаходився у середині ангару, почав штовхати праву сторону воріт від себе, а інші, ті що зовні, тягнули її на себе. Коли ворота відчинилися на 20 см., верхня завіса відламалася, і почала падати створка воріт, під якою опинився Андрій Груйчич. У результаті працівник отримав перелом хребта, стегна і травматичний шок.

Ситуацію коментує Головний інженер станції Знам’янка Андрій Киман, який наразі виконує обов’язки начальника станції: «Щодо роз’яснення правил технічної безпеки та охорони праці при виконанні посадових обов’язків, то вони постійно проводяться як на нашому підприємстві, так і на всіх підприємствах ПАТ Укрзалізниця. А взагалі існує п’ять видів інструктажу це: Вступний, Первинний, Цільовий, Повторний, Позаплановий, на яких проводиться ознайомлення робітників з умовами роботи на підприємстві при виконанні ними посадових обов’язків. Як приклад, цільові інструктажі працівники залізниці проходять щозміни, заступаючи на роботу. Усі працівники залізниці, які проходять будь-який з видів інструктажу, ставлять свій особистий підпис у відповідних графах спеціального Журналу реєстрації, аналогічно ставиться підпис і керівником, який провів інструктаж, надаючи таким чином допуск на виконання робіт. Особи, що не пройшли інструктаж, до роботи не допускаються. Щодо цього випадку наразі проводиться службове розслідування. Дуже складно сказати, хто винний, а хто – правий, необхідно констатувати лише тяжкі наслідки, які отримав працівник залізниці.»

Джерело: Наша Знам'янщина


Головне сьогодні