Команда одеситів взяла участь у марафоні електрокарів, який фінішував в Монте-Карло. Старенький «Запорожець», який наші земляки переробили в електромобіль, подолав майже 3 тисячі кілометрів і дав фору ультрасучасним машинам, прийшовши до фінішу п'ятим. Всього в марафоні брав участь 41 екіпаж з різних країн Європи.

За словами ідейного натхненника переробки ЗАЗ-966 Сергія Вельчева, перший час суперники досить скептично ставилися до творення одеситів. Мовляв, як може «консервна банка» на колесах пройти таку дистанцію? Але побачивши, як жваво «Запорожець» пробіг перші 500 кілометрів (і навіть обігнав на одній з ділянок знамениту «Теслу»), вони поміняли свою думку.

«По дорозі машина, звичайно, викликала справжній фурор. Всі нам сигналили, посміхалися, просили сфотографуватися, а кілька іноземних ресторанів і зовсім намагалися її у нас купити», - розповів Сергій.

В цілому, визнає одесит, проблем з ЗАЗом в дорозі не було, за винятком дрібних недоробок, які швидко усувалися.

Одеський екіпаж проїхав через 10 країн. Найкомфортніші дороги, за словами Вельчева, - в Італії та Польщі, а найгірші - на жаль, в рідній Україні. Сам ЗАЗ в плані комфорту теж не дуже - салон невеликий, кондиціонера немає, ну і взагалі... Зате швидкий і надійний.

Перше місце в абсолютному заліку дісталася екіпажу з Естонії, який доїхав до Монако на сучасному електрокарі «Тесла». Наші прийшли п'ятими в загальному заліку і другими з перероблених автомобілів. Суперником в даній номінації був електромобіль «Победа» іншої естонської команди. Також одесити завоювали приз глядацьких симпатій, приз за волю до перемоги і спеціальний приз від спонсора - шини фірми «Нокіан».

picturepicture_73175362120976_54673

picturepicture_42061105120970_6334


Головне сьогодні