На офіційному сайті Кіровоградобленерго запрацював новий функціонал для побутових та юридичних споживачів. Відтепер споживачі зможуть онлайн подати звернення, запит на публічну інформацію, претензію або скаргу.
Про це повідомляє Точка доступу з посиланням на пресслужбу обленерго.
Коли можна скористатися новою формою
Споживачі можуть скористатися цією формою, якщо мають питання або скарги стосовно:
- Передачі показників спожитої електричної енергії.
- Припинення/відновлення електроживлення (безпідставно або без попередження).
- Складення актів про порушення та нарахувань по ньому.
- Перебої в електропостачанні (графіки відключень, планові/аварійні відключення).
- Показники якості розподілу електроенергії (напруга в мережі висока/низька).
- Заміна та/або зміна місця встановлення засобу комерційного обліку (лічильника).
- Неробочий засіб комерційного обліку.
- Неправильний рахунок.
- Приєднання до електричних мереж.
- Інші питання.
Як подати звернення
Щоб подати звернення необхідно:
- Заповнити електронну форму на сайті обленерго
- Вказати персональні дані для зворотного зв'язку.
- Надати згоду на обробку персональних даних.
- Надіслати звернення – і воно буде опрацьовано найближчим часом.
- Відповідь надійде на вказану електронну адресу, номер телефону або поштовим відправленням.

Читайте також: П'ять місць у Кропивницькому, де можна відпочити біля води