На офіційному сайті Кіровоградобленерго запрацював новий функціонал для побутових та юридичних споживачів. Відтепер споживачі зможуть онлайн подати звернення, запит на публічну інформацію, претензію або скаргу.

Про це повідомляє Точка доступу з посиланням на пресслужбу обленерго.

Коли можна скористатися новою формою

Споживачі можуть скористатися цією формою, якщо мають питання або скарги стосовно:

  • Передачі показників спожитої електричної енергії.
  • Припинення/відновлення електроживлення (безпідставно або без попередження).
  • Складення актів про порушення та нарахувань по ньому.
  • Перебої в електропостачанні (графіки відключень, планові/аварійні відключення).
  • Показники якості розподілу електроенергії (напруга в мережі висока/низька).
  • Заміна та/або зміна місця встановлення засобу комерційного обліку (лічильника).
  • Неробочий засіб комерційного обліку.
  • Неправильний рахунок.
  • Приєднання до електричних мереж.
  • Інші питання.

Як подати звернення

Щоб подати звернення необхідно: 

  • Заповнити електронну форму на сайті обленерго
  • Вказати персональні дані для зворотного зв'язку.
  • Надати згоду на обробку персональних даних.
  • Надіслати звернення – і воно буде опрацьовано найближчим часом.
  • Відповідь надійде на вказану електронну адресу, номер телефону або поштовим відправленням.

Електронне звернення

Читайте також: П'ять місць у Кропивницькому, де можна відпочити біля води

 


Останні новини