Якби Свiтловодська мiська влада провела рейтинг«Сумлiннi платники податкiв», переможцем серед великих пiдприємств стало б,ймовiрно, ПП «Вiктор i К», що уособлює в собi групу компанiй, якi надають роботу близько 1000 мешканцям мiста i селища Власiвка.
За пiдсумками 2015 року цими пiдприємствамисплачено: податок з доходiв фiзичних осiб (ПДФО) — 5 329 191 грн., вiйськовий збiр — 557 071 грн., єдиний соцiальний внесок (ЄСВ) — 15 162633 грн., податокна прибуток — 36 453000 грн.,мiсцевi податки (вода, екологiя, оренда землi) — 1 277 911 грн., тобто загалом майже 59 мiльйонiв гривень. Яке з пiдприємств мiста може похвалитися такими податками?
Для того, щоб дiйти до таких цифр, керiвнику пiдприємства Вiктору Королю довелося довго i наполегливо працювати. Приватне пiдприємство«Вiктор i К» було створене у груднi 1992 року. Оптово-роздрiбна торгiвля iгромадське харчування – ось два напрямки роботи, якi визначив тодi для свого пiдприємствакерiвник. Але велике бажання безперервно рухатися вперед,здатнiсть прогнозувати розвиток власного бiзнесу i робити аналiз розвитку економiки в Українi, допомогли Вiктору Королю визначитися з новим перспективним напрямком — виробництвом продуктiв харчування.
У 1998 роцi розпочалося будiвництво цеху зпереробки насiння соняшника потужнiстю 30 тон за одну змiну. У 2001 роцi цехбуло прийнято в експлуатацiю. Наступного року була зареєстрована торгова марка«Королiвський смак», пiд якою випускається продукцiя пiдприємства «Вiктор i К»
З березня 2002 року введено в експлуатацiю лiнiю розливу олiї в пляшках з вiдмiнною якiстю. Цього ж року вiдбувся «запуск»цеху з виробництва майонезу потужнiстю 2 тони за змiну. Сьогоднi цех випускає11 видiв майонезу до 30 тон за змiну. Продукт користується незмiнним попитом упокупцiв, бо має вiдмiнну якiсть.
Крiм названих товарних груп, ПП «Вiктор iК» — це потужний i вiдповiдальний виробник кетчупiв, гiрчиць, вершкового масла,спредiв, уксуса, томатних соусiв, халви, макаронних виробiв, консервованого горошку, кукурудзи тощо.
Щоб краще «бачити» ринок, краще позицiонуватипродукцiю ТМ «Королiвський смак», робити її доступнiшою по цiнi, пiдприємствостворило розгалужену мережу дистриб’юторiв, яких наприкiнцi 2015 року запросилина черговий пiврiчний всеукраїнський з’їзд у селище Власiвка. Як i ранiше,метою заходу стало забезпечення ефективної комунiкацiї i взаємодiя виробника iрегiональних каналiв збуту.
Наповнення ринку України i ближнього зарубiжжя продукцiєю високої якостi i створення нових робочих мiсць — головнi завдання,якi стоять на сьогоднi перед колективом пiдприємства, вважає його керiвник Вiктор Король.
Девiз же пiдприємства залишається незмiнним:
«Якiсть королiвська, а цiна народна!»
Тетяна Дроздова,
Богдан Дроздов (фото).
Розміщено на правах реклами