У сфері обслуговування Кіровоградщини залишається багато порушень та недоліків. Про це повідомила начальниця департаменту економічного розвитку й торгівлі Ніна Рахуба під час наради з питань споживчого ринку та захисту прав споживачів, інформує Точка доступу.
Посадовиця зауважила, що якість надання послуг та рівень обслуговування залишаються вкрай низькими переважно в невеличких магазинах та кафе, що, безумовно, порушує права споживачів. Це стосується викладки товарів, їх якості, цінової політики та санітарного стану закладів.
Особливо нас турбує питання продажу товарів через кіоски й у місцях стихійної торгівлі, де зовсім відсутні будь-які умови для зберігання і реалізації продуктів. Ліквідація стихійної торгівлі – досить непросте завдання, але ми повинні розуміти, що перш ніж її заборонити, органи місцевого самоврядування мають запропонувати цим людям інші місця, де прийнятні умови для реалізації цієї продукції, – зазначила Ніна Рахуба.
Вона додала, що продукція з вичерпаними термінами придатності, на жаль, також залишається поширеним явищем.
Читайте також: У Знам’янці перевізники погрожують не виїхати на маршрути (ФОТО)
Читайте нас у Telegram та Facebook. Підписуйтесьна наші сторінки та будьте в курсі останніх новин.
Головне сьогодні