Як альтернативу плакатам iз посланням росiйському кораблю, що з часом втратили естетичний вигляд, на рекламних площах у Кропивницькому розмiщують дитячi малюнки, передає Точка доступу.
Один iз iнiцiаторiв соцiальної реклами – харкiвський художник Микола Ломакiн. Нинi iз родиною вiн мешкає у Кропивницькому та активно волонтерить. Реалiзувати iнiцiативу допомогли кропивницькi музейники та iншi небайдужi. Назвою проєкту обрали слова з пiснi Тiни Кароль "Україна – це ти".
Iдея соцiальної реклами – показати прагнення маленьких українцiв до перемоги. Крiм того, митець впевнений, що пiд час вiйни такий позитив просто необхiдний людям. Микола Ломакін зізнається, що через пригнічений стан нині не може писати картини, але сидіти, склавши руки, теж не хоче.
Iдея виникла, коли я був у музеї Олександра Осмьоркiна i ми спiлкувалися з директоркою Вiтою Черновою. Вона показувала малюнки з чергової виставки. I ми подумали, що буде дуже круто, якщо взяти за основу цi малюнки і розмістити на сiтiлайтах i бiгбордах. Зараз дуже важливо трiшки переключити людей , додати позитиву, тому що нашi дiти – майбутнє наше i використовувати малюнки маленьких дiтей – це найкоротший шлях до серця кожного українця i українки, – прокоментував художник.
Малюнки для проєкту малювали дiти з усiєї України. Загалом було близько 200 робiт. Вiдiбрали найбiльш яскравi i виразнi. Дизайнери до картин мирного життя додали картину руйнувань, якi завдали нам росiяни. Кiлька десяткiв малюнкiв вже безкоштовно надрукували на мiсцевому пiдприємствi i розмiстили на рекламних площах.
В оцифрованому варiантi ми отримали малюнки вiд галереї "Єлисаветград" з їхнього конкурсу дитячих малюнків, надали й малюночки вiд дитячої художньої школи iменi Олександра Осмьоркiна, вiд школи мистецтв селища Нового i потiм, треба вiддати належне саме нашим вiйськовим. Вони побачили першi дизайни i сказали – це круто, це класно, але хотiлося б якось поєднати, що йдуть руйнування, якi нівечать не лише дорослi життя, а й дитячi, – розповiла директорка Музею мистецтв Тетяна Ткаченко.
При відборі малюнків керувалися не майстерністю виконавців, а виразністю й емоційністю, патріотизмом.
Зрозумiло, що дитина в 17 рокiв, якщо вона навчається в художнiй школi, i дитина в шiсть рокiв, створюють зовсiм різні роботи. Для нас, для всiх, хто був причетний до цього проєкту, важливий був ось той посил, який є в роботi – це любов до батькiвщини, це прагнення до мирного життя, це оспiвування краси нашої землi i, звичайно, патрiотизм повинен був прослiдковуватися в цих творах, – зазначив спiвробiтник музею i дизайнер проєкту Анатолiй Кiмнатний.
Загалом на Кiровоградщинi на сiтiлайтах та бiгбордах планують розмiстити близько сотнi дитячих малюнкiв в рамках проєкту "Моє iм’я Україна". Iнiцiативу, реалiзовану в Кропивницькому, вже планують підхопити жителi iнших регiонiв, зокрема, Львiвщини та Полтавщини.
Читайте також: У місті на Кіровоградщині розквітла алея сакур (ФОТО)
Головне сьогодні