Контекстна реклама (https://adwservice.com.ua/uk) — це вид платної реклами, що розміщується на просторах інтернету. Ця реклама відображається з урахуванням інтересів відвідувачів і вмісту цільової сторінки.
З прикладом подібних оголошень можна ознайомитися в результатах пошуку Гугл, але вони можуть зустрічатися на сайтах і в додатках, які уклали партнерський договір з пошуковими системами. Далі поговоримо про те, якою буває контекстна реклама, і як правильно її налаштувати.
Якщо Ви плануєте замовити налаштування контекстної реклами у стороннього підрядника, або самі плануєте запуск рекламної кампанії, важливо розуміти, де Ваші оголошення побачать і хто. У випадку з Google Ads контекстну рекламу можна поділити на:

Зазвичай налаштування відбувається в кілька етапів:
Зазвичай їх активують перед запуском рекламної кампанії. Серед найбільш зручних і популярних — Гугл Аналітікс. З їхньою допомогою вдається відстежувати поведінку користувачів і залежно від цього вносити зміни в рекламну кампанію, роблячи її більш ефективною. В окремих випадках змін потребує сайт, що просувається, на якому необхідно поліпшити поведінкові фактори.
Контекстна реклама Google Ads вимагає тонкого налаштування структури акаунта. Надалі від цього залежатиме ефективність реклами. Налаштування проходить у кілька етапів:
Ви можете замовити контекстну рекламу у фахівців, після запуску якої проводиться постійна аналітика та оптимізація. Такий підхід дає змогу звести до мінімуму витрати на неефективний трафік.
Цього вдається досягти шляхом оптимізації списку запитів, тестування різних форматів і текстів оголошень, зміни ставок на певні умови відображення банерів і багатьма іншими заходами.
Останні новини