Контекстна реклама (https://adwservice.com.ua/uk) — це вид платної реклами, що розміщується на просторах інтернету. Ця реклама відображається з урахуванням інтересів відвідувачів і вмісту цільової сторінки.

З прикладом подібних оголошень можна ознайомитися в результатах пошуку Гугл, але вони можуть зустрічатися на сайтах і в додатках, які уклали партнерський договір з пошуковими системами. Далі поговоримо про те, якою буває контекстна реклама, і як правильно її налаштувати.

Види контекстної реклами в Google Ads

Якщо Ви плануєте замовити налаштування контекстної реклами у стороннього підрядника, або самі плануєте запуск рекламної кампанії, важливо розуміти, де Ваші оголошення побачать і хто. У випадку з Google Ads контекстну рекламу можна поділити на:

  • Пошукову. Перед результатами пошукової видачі та після них відображаються текстові оголошення, які підбираються залежно від ключового слова, введеного відвідувачем у рядок пошуку;
  • Рекламу в КМС. Медійні банери або текстові оголошення, які показуються користувачам сайтів з потрібною тематикою;
  • Рекламу в мобільних додатках. Просування Вашої компанії відбуватиметься в тематичних додатках для смартфонів на iOS або Андроїд;
  • Відеорекламу. На просторах відеохостингу Ютуб будуть відтворюватися відеоролики з рекламою Вашої продукції або послуги.

Етапи налаштування рекламної кампанії

 

Контекстна реклама у пошуковій видачі Google

Зазвичай налаштування відбувається в кілька етапів:

Підключення і подальше налаштування аналітичних систем

Зазвичай їх активують перед запуском рекламної кампанії. Серед найбільш зручних і популярних — Гугл Аналітікс. З їхньою допомогою вдається відстежувати поведінку користувачів і залежно від цього вносити зміни в рекламну кампанію, роблячи її більш ефективною. В окремих випадках змін потребує сайт, що просувається, на якому необхідно поліпшити поведінкові фактори.

Планування

Контекстна реклама Google Ads вимагає тонкого налаштування структури акаунта. Надалі від цього залежатиме ефективність реклами. Налаштування проходить у кілька етапів:

  • Збір і групування запитів для семантичного ядра;
  • Підготовка текстівки для оголошень;
  • Створення розширень і доповнень;
  • Задаються налаштування таргетингу;
  • Вибирається стратегія зі зміни ставок;
  • Ведення рекламної компанії в профілі Google Adwords.

Оптимізація

Ви можете замовити контекстну рекламу у фахівців, після запуску якої проводиться постійна аналітика та оптимізація. Такий підхід дає змогу звести до мінімуму витрати на неефективний трафік.

Цього вдається досягти шляхом оптимізації списку запитів, тестування різних форматів і текстів оголошень, зміни ставок на певні умови відображення банерів і багатьма іншими заходами.

Реклама