У Кропивницькому питання впорядкування, розміщення та вигляду зовнішньої реклами з року в рік залишається відкритим. Кілометри недолугої реклами спотворюють фасади історичних будівель, інколи підприємці розміщують вивіски без дозволу. Подібний випадок трапився нещодавно: магазин білизни, розташований навпроти міської ради, без дозволу встановив вивіску, яку після суспільного розголосу демонтували.
"Чіпляють хто на що спроможний! Де стиль? Де смак? Де, зрештою, муніципальна рекламна політика? Місто наше "низькоросле", хмарочосів немає, що ж ми ліпимо плями на всю стіну! Треба працювати, щоб гості міста чи туристи, чи самі жителі сказали, що у нас рекламні щити, вивіски на магазинах, кафе, ресторанах не заважають архітектурі, особливо в центрі, в історичній частині. Ми закрили справжнє обличчя міста кілометрами недолугого рекламного мотлоху", – так характеризував практику розміщення зовнішньої реклами у Кропивницькому міський голова Андрій Райкович у 2018 році.
У відповідь на запит Точки доступу заступник директора департаменту містобудування та земельних ресурсів міської ради Костянтин Таран повідомив, що у 2017 році виконком затвердив концепцію комплексного впорядкування розміщення зовнішньої реклами. Серед іншого в документі йдеться про те, що "зростання ринку реклами призводить до візуальної перенавантаженості місцевості низькоякісними рекламними засобами. Крім того, дуже повільно відбувається процес оновлення рекламних конструкцій. Частина з них перебуває в експлуатації багато років, має застарілий дизайн, ненадійну конструкцію, не відповідає сучасним естетичним і ергономічним нормам".
Підприємець має отримати дозвіл на встановлення зовнішньої реклами, для цього йому варто звернутися в Центр надання адміністративних послуг. Далі спеціальна комісія розглядає заяву та надає відповідні рекомендації департаменту містобудування та земельних ресурсів.
Після погодження дозволу, підприємець передає заяву до виконавчого комітету, який ухвалює остаточне рішення.
Чотири роки тому Точка доступу опублікувала фоторепортаж "Кілометри недолугої реклами: вивіски, що спотворюють Кропивницький". Ми вирішили повторити фоторепортаж та порівняти, чи змінилися політика розміщення зовнішньої реклами в обласному центрі за ці роки.
Фото: Олександр Козловський
Текст: Катерина Федченко
Читайте також: Чи змінився за чотири роки зовнішній вигляд зупинок у Кропивницькому. Порівнюємо фото
Головне сьогодні