Прямо зараз на території підприємства ТОВ "Єлисаведградська транспортна кампанія", яке припинить своє існування вже 25 квітня, більше п'яти тролебусів ріжуть на металобрухт.
Про це з місця події повідомляє кореспондент Точки доступу сьогодні, 20 квітня.
За словами головного інженера підприємства Олександра Луценка, свого часу, у 2009 році, майно підприємство "Кіровограделектротранс" було виставлено на аукціон, тоді підприємство "Гранекс" придбало близько 11 старих тролейбусів, частину з яких було відремонтавано, а частину зараз власник розрізає на металобрухт.
Ці старі тройлебуси, як зазначає Олександр Луценко, можна відновити і пустити в експлуатацію, головне, щоб був цілим сам каркас транспортного засобу, все інше можна зробити. Два роки тому один з таких вже було відновленно, і зараз він успішно працює.
"З цих старих тролейбусів ми можемо зробити робочі, ось такі (див фото нижче. – Ред.), а зараз їх просто розрізають", – говорить чоловік.
Відновлення такого транспортного засобу коштує близько 450 тис. грн., а придбати не новий, який вже був у використанні, робочий тролейбус можна приблизно за 2,5 млн. грн. Новий же взагалі коштує від 4,5 до 8,5 млн. грн.
Тому Олександр Луценко зазначає, що краще було б, аби місто придбало ці непрацюючі тролейбуси і вклало кошти в їх реставрацію. Але коли чоловік звернувся з цією пропозицією до представників міської ради, ті сказали, що коштів на це немає.
Один такий транспортний засіб важить близько 10 тонн, а 1 кг чорного металу коштує близько 3 грн. 70 копійок. Тобто, якщо міськрада вирішила б придбати тролебуси у теперішнього власника, то один такий обійшовся їй приблизно у 37 тис. грн., що навіть з урахуванням коштів на відновлення (близько 500 тис. грн.) значно дешевше, ніж придбати новий.
Враховуючи, що зараз у комунальній власності перебуває лише 10 тролейбусів, з яких, за словами головного інженера, лише 6-8 можуть обслуговувати маршрути, додаткові тролейбуси місту потрібні як повітря. У власників ТОВ "Єлисаветградська транспортна кампанія", за словами Олександра Луценка, є у приватній власності ще кілька тролейбусів, про оренду яких зараз вже ведуться перемовини.
Тож скоріш за все, не сьогодні-завтра ці п'ять старих тролейбусів, які можна було б відновити, просто пустять на металобрухт.