Вже 26 квітня тролейбуси можуть зникнути з доріг Кіровограда, а майже 170 працівників транспортної компанії – залишитися без роботи та засобів для існування. Саме цього дня припинить своє існування підприємство, що зараз обслуговує тролейбусні маршрути міста – ТОВ «Єлисаветградська транспортна компанія» – та запрацює нове КП.
Нагадаємо, 29 березня Кіровоградська міська рада проголосувала за рішення, яким підтримала створення у Кіровограді нового комунального підприємства «Електротранс». Першого квітня розпочався процес його реєстрації, а вже 26-го воно має офіційно розпочати свою роботу. Як неодноразово зазначали представники влади, нове КП буде створено на базі майна, яке останні кілька років перебувало в оренді «Єлисаветградської кампанії», і яке повернуть до комунальної власності.
Тож 25 квітня завершується дія трудових договорів працівників ТОВ «Єлисаветградської транспортної кампанії», у зв’язку з цим сьогодні було організовано збори трудового колективу, на які запросили представника міськради – начальника управління розвитку транспорту та зв’язку Олександра Вергуна.
Головні питання, які турбували людей – що з ними буде 26 квітня, як буде працювати нове підприємство і чи залишаться за ними їх робочі місця.
На сьогодні підприємство зареєстровано, а кандидатура керівника, як це передбачає законодавство, затверджується міністерством. Хочу вам сказати, що всі люди, які працюють зараз на підприємстві ТОВ «Єлисаветградська транспортна компанія», будуть взяті на роботу в «Електротранс». Водії, кондуктори, інженерно-технічні працівники – всі будуть переведені на нове підприємство. Ніхто нікого скорочувати не збирається, – говорить Олександр Вергун.

Однак колектив занепокоєний, що до початку роботи комунального підприємства залишилося всього п'ять днів, а вони все ще не знайомі з новим директором, не бачили статуту нового підприємства, і взагалі, переконані, що не відбувається ніякої підготовки до роботи. Для забезпечення діяльності підприємства необхідно укладати нові договори на електропостачання, затверджувати новий статут, посадові інструкції, розробити ескізи проїздних квитків, затвердити їх і надрукувати тощо. На все це потрібен час, а зараз, на переконання трудового колективу, нічого не робиться. Однак начальник профільного управління переконує, що нині проводиться робота з укладання відповідних договорів.
А от укладанням нових трудових угод має займатися керівник КП «Електротранс», обов'язки якого зараз виконує Олег Білобров. Утім, зараз він знаходиться у відрядженні, тому коли і хто цим буде займатись, невідомо.
У нас специфічне підприємство. Для того, щоб ми 26 числа людей взяли на нову роботу, всі водії мають пройти кваліфікаційну комісію. Перед цим треба прийняти начальників служб для того, щоб її створити, – саме вона прийматиме працівників на нове підприємство, – говорить начальник відділу кадрів Марина Крупенко.

Мені два роки залишилося до пенсії, хто мене візьме на роботу? А по-друге, хто такий Білобров, ми його не знаємо, він не спеціаліст? – стверджує один з працівників підприємства.
На посаді директора колектив хоче бачити головного інженера Олександра Луценка, який, за їх переконаннями, є професіоналом і знає особливості роботи. Крім того, працівники переконують, що п'яти днів не достатньо, щоб розпочати роботу КП "Елетротранс".
Вже 26 числа жоден тролейбус не вийде на маршрут, бо буде відсутня табличка, що він справний. Будь-яка технічна документація відсутня, її ніхто зараз не робить, хто візьме на себе відповідальність? Це треба, як мінімум півмісяця організовувати, – стверджує начальник служби рухомого складу Олексій Ковальчук.

Та представник міської влади продовжував переконувати, що всі ці питаня опрацьовуються і будуть вирішені найближчим часом. Але працівники переконанні – такий стан речей призведе то транспортного колапсу.
У нас зараз на випуск їде 20 тролейбусів. Вже є інформаціє, що 10 немає, тому що Бахмач їх забере – то його власність. У нас всього 10 тролейбусів, і ще невідомо, чи вони зможуть виїхати, яким є насправді їх технічний стан, – наголошує працівниця підприємства Любов Гриценко.
«Ці 10 тролейбусів, якщо зараз їх випустимо, просто розірвуть. Людей багато, тому транспорт просто не витримає такого навантаження», – говорить Олексій Ковальчук.
Нагадаємо, раніше редакція Точки доступу інформувала свої читачів, що тролейбуси "Єлисаветградської транспортної компанії" ріжуть на металобрухт.

Начальник управління розвитку транспорту та зв'язку Кіровоградської міської ради Олександр Вергун запевнив, що наступного тижня люди зможуть вийти на роботу, а всі їх побажання він донесе до керівництва. Незважаючи на це, трудовий колектив вже почав створювати ініативну групу і пообіцяв, що якщо до їх побажань не прислухаються, то вже завтра вони вийдуть на площу перед міськрадою.



