З’явившись в інтернеті, перше бренд-відео про місто набуло неабиякої популярності. Ролик, який яскраво та захоплююче розповідає про самобутність Кропивницького, вже переглянуло 111 тисяч користувачів Фейсбука. Також бренд-відео має десятки тисяч переглядів у YouTube.
Популярність бренд-відео під назвою «Ти є місто» зростає щодня. Користувачі інтернету активно поширюють ролик на свої сторінках в соцмережах, у різних спільнотах та не приховують у коментарях свого захоплення високопрофесійним відеороликом про чудове місто.
«Дійсно круте і яскраве відео, зроблене з любов'ю до рідного міста!!! Багато знайомих облич і цікавих локацій!!!» - пише користувач Максим Печененко.
«Ой как красиво и трогательно увидеть родные улочки,спасибо за позитив!» - пише Татьяна Кеваркова.
«Дивовижна майстерність! Такого відео у нашого міста ще не було! Дякую усім причетним до його створення», - ділиться Ангеліна Юрченко.
Як відомо, бренд-відео про Кропивницький створене на грантові кошти Культурно-мистецького фонду «Перспектива» Артема Стрижакова. Проект «Ти є місто» створила професіональна команда під керівництвом молодого режисера, який виграв грант, Вітольда Лунтовського.
У Культурно-мистецькому фонді Артема Стрижакова «Перспектива» зазначають, що дане бренд-відео є початком серії професійних іміджевих відеороликів про місто.
Читайте також: Як у Кpопивницькому відзначатимуть День захисника Укpаїни (ПPОГPАМА)
Читайте також: У Кропивницькому нагородили юристів з нагоди професійного свята (ФОТО)
Головне сьогодні